fredag 9 januari 2015

10 av mina favoritkonstnärer och hantverkare på Etsy

Eftersom jag själv har en Etsy shop är jag mycket där och tittar omkring och kan inte undgå att märka alla fantastiska konstnärer och hantverkare som finns där. Så här kommer en lista på 10 av mina absoluta favoriter.

I shopen Ybryksenkova finns det vackra prints
LaliblueShop gör dessa  helt fantastiska halsband


DonFisherShop finns dessa coola fisk-inspirerande väskor







Shlomitofir gör vackra smycken och smyckestillbehör
Clapclapdesign har de mest fantastiska omslagspappren



Meluseena  har bland annat vackra prints på Frida Khalo



Crankbunny lämnar mig alltid förundrad


 Theblackapple har vackra prints


Hos decoylab finns det bland annat vackra klockor


Och hos Jimboart finns det bland annat den här fina tallriken

Translation:10 of my favorite Etsy Shops!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar